Strony

20151025

Niedziela dla włosów (22) - Czarna maska marokańska i półprodukty

Hej :)
Ostatnio pokazywałam Wam moje półprodukty zakupione w Zrób sobie krem. Od tego czasu intensywnie je "maltretuję", a włosy nie narzekają.
Właściwie moja niedziela, to sobota, bo rytuał przeprowadziłam w sobotni wieczór.

  • Włosy na długości umyłam balsamem aloesowym Mrs. Potter's
  • Skórę głowy umyłam szamponem Morela i pszenica, Alterra
  • Na włosy od ucha w dół nałożyłam łyżkę maski marokańskiej z 3 kroplami D-Pantenolu, 2 kroplami oleju z nasion baobabu, odrobiną Aqua - touch.
  • Wmasowałam i zostawiłam na kilka minut.
  • Spłukałam i suche już końcówki zabezpieczyłam serum z olejem z marakui.
Taka pielęgnacja bardzo służy moim włosom. Zauważyłam, że maska, która sama w sobie działa cudownie, po połączeniu z półproduktami może działać jeszcze lepiej. 
Włosy już przy spłukiwaniu były jedwabiście miękkie i gładkie. Bardzo ładnie się pofalowały, były dobrze nawilżone. Generalnie, chyba jedna z lepszych niedziel :)




A jak u Was?

11 komentarzy:

  1. Twoje włosy prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w Twoich włosach <3c

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooo oddawaj dziewczyno chociaż z pół tych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej gęstości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci. Ja, żeby mieć takie włosy muszę używać lokówki, a lokówka wiadomo, jak działa (chociaż od kiedy mam remingtona jest lepiej). Najgorsze jest to, że mam jakieś błędne koło: żeby zapuścić, muszę katować gorącymi urządzeniami, żeby dbać katować nie mogę. Nigdy nie zapuszczę pięknych włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką Twoich włosów (jeśli można to tak ująć) :-) Ostatnio widziałam te balsamy z mrs potter's, trochę kusiły, ale na razie odpuściłam. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna gęstość, nie wspominając o Twojej urodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje wlosy!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń