Strony

20150919

Wrześniowe zakupy - Planeta Organica, Smashbox, Too Faced, Inglot, Wibo, Nacomi

Hej :)
Dzisiaj taki luźny post. Sama uwielbiam czytać i oglądać co kupujecie :)
Zanim ja coś kupię, to spędzam naprawdę dużo czasu na analizowaniu do czego przyda mi się dana rzecz i gdzie kupię ją w najkorzystniejszej cenie. Chociaż przyznam, że dzisiaj kupiłam więcej niż zaplanowałam, bo przypomniało mi się, że w sumie dana rzecz by mi się przydała.

Część włosowa - kupiona na początku września:


Część makijażowa:
  • Inglot - Pomada do brwi, nr 16
  • Too Faced - Paleta Chocolate Bar
  • Smashbox - Eye Shadow Trio, Glow on
  • Wibo - Diamond Illuminator
  • Inglot - Paleta magnetyczna


Zakupy uważam za bardzo udane :)
A Wy co kupiłyście w tym miesiącu?

5 komentarzy:

  1. Ciekawe nowości. Ja robiłam niewielkie zakupy we wrześniu, planuję o tym napisać na blogu bliżej końca miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) Bardzo ciekawi mnie ta czekoladowa paleta. Gdzie kupiłaś olej z nasion bawełny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chocolate Bar z Too Faced - moje marzenie <3 Mam nadzieję że niedługo również będę jej posiadaczką. Dobrze się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jest bardzo fajna, ale jeśli się dopiero zaczyna, to blendowanie cieni może sprawić trochę problem, bo nie są takie miękkie.

      Usuń