Strony

20150927

Niedziela dla włosów (19) - Hennowanie - Mahoniowa czerwień, Orientana

Hej :)
Tak jak pisałam ostatnio, otrzymałam do przetestowania hennę firmy Orientana (do kupienia tutaj). Postanowiłam użyć jej dzisiaj w mojej Niedzieli dla włosów.
Hennę przygotowałam sobie w piątek wieczorem, ale w sobotę wróciłam do domu wieczorem i nie miałam już czasu na zabawę, więc henna leżała ponad 20 godzin.
Zużyłam całe opakowanie, czyli 100g. 
Do henny dodałam ciepłą wodę i sok z połowy cytryny, żeby uwolnić więcej barwnika.
Na początku bardzo ciężko było mi mieszać. Pierwszy raz miałam taką sytuację, że papka była jakby zbita, podobnie jak maska Seri miodowa i nie mogłam kawałka wziąć łyżką. Mieszałam jakieś 10 minut, aż większość grudek zniknęła i odstawiłam na całą noc i dzień. 
Następnego dnia dodałam odrobinę soku z cytryny i pomieszałam ponownie. Dzisiaj konsystencja była  w porządku. Hennę bardzo przyjemnie mi się nakładało, zdecydowanie lepiej niż jej poprzedniczki :)
Zostawiłam ją na głowie na trochę ponad 2 godziny, następnie spłukałam wodą,a później żelem z siemienia lnianego. Włosy nie są tak suche jak po samym płukaniu wodą, a nie zaszkodzi to powiązaniu barwnika z keratyną. Moje wrażenia są bardzo pozytywne, z chęcią kupiłabym tą hennę, bo pracowało się z nią przyjemniej niż z Khadi.
 Wstawiam zdjęcie z dzisiaj oraz sprzed hennowania, jutro i pojutrze dodam, żeby zobaczyć jak zmienia się kolor.


I powiem Wam, że mój monitor chyba zjada kolory, bo na telefonie są lepsze i bardziej realistyczne :P
Pozdrawiam, Marta :)




11 komentarzy:

  1. To teraz czekać na efekt końcowy :) za mną od jakiegoś czasu chodzi hennajasny brąz, może niedługo się na nią zdecyduję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekam na zdjęcia jutro :)
    Nie farbowałam nigdy włosów henną

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje włosy, są takie gęste:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jaki będzie efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa ostatecznego koloru. Też mam ostatnio ochotę na czerwoną hennę, ale na razie mam jeszcze jednoopakowanie Khadi jasny brąz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy, czekam również na efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Henna BAQ jest dobra i tania :) A z tym monitorem zawsze tak jest, na telefonie kolory są takie żywe, a prześlesz na kompa i ponurość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie efekt końcowy, bo nie miałam henny z tej firmy, a wypróbowuję przeróżne henny od lat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim telefonie jest to samo, piękna jakość, super zdjęcie.. a jak wrzucam je na kompa, to wszystko gdzieś ucieka..

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt bardzo ladny :-D. Szkoda ze nie ma henny blond :-D

    OdpowiedzUsuń