Strony

20150318

Włosomaniaczki w akcji: "Co dwie głowy, to nie jedna!"

Cześć:)
Dzisiejszy post będzie trochę inny niż wszystkie. Razem z Kingą z bloga wlosyagnikxo postanowiłyśmy nawiązać współpracę. Będzie ona polegała na wymyślaniu wspólnych akcji, konkursów, ankiet, wymiany odlewkami, czy testowaniu tych samych kosmetyków. Z racji tego, że obie mamy zupełnie inne włosy, to recenzje będą ciekawsze, ponieważ zostaną przedstawione z dwóch punktów widzenia. 
Jako wstęp przedstawimy krótki opis naszych włosów żebyście trochę o nich wiedziały:

OPIS WLOSYAGNIKXO

Jak długo jesteś włosomaniaczką?
Włosomaniaczką jestem dość długo bo włosy są moją pasją ale porządną pielęgnacje włosów zaczęłam około pół roku temu.

Jaką masz porowatość włosów?
Moje włosy są praktycznie średnio porowate, tylko końcówki około 7cm mają porowatość wysoką.

Jak wygląda codzienna pielęgnacja twoich włosów?
Włosy na co dzień myje łagodnym szamponem bez SLSów, używam dużo odżywek emolientowych i zabezpieczam włosy silikonami lub olejami. Raz na tydzień dokładnie w niedziele robię obfitą pielęgnacje z użyciem masek drogeryjnych lub mikstur przyrządzonych przeze mnie.

Co ile myjesz włosy?

Włosy myję co dwa dni. W sumie mogła bym co trzy ale to już przyzwyczajenie.
Czym czeszesz swoje włosy?
Do czesania włosów używam Tangle Teezer, szczotki z włosia z dzika i grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami.

Jakie są twoje ulubione kosmetyki?
Moimi ulubionymi kosmetykami są:
Odżywki:
-Timotei drogocenne olejki
-Garnier Ultra Doux awokado i masło karite
-Alterra granat i aloes
Maski:
-Kallos Keratin
-Isana kuracja z olejkiem arganowym
-Alterra granat i aloes
Oleje:
-Olejek Babydream
-Olej lniany
Szampony:
-Babydream
-Neutral Normal
-Isana med z mocznikiem

Co lubią twoje włosy?
Moje włosy uwielbiają humektanty i emolienty.
Aloes, siemię lniane, olej lniany, olej babydream to najlepiej sprawdza się na moich włosach.

Czego nie lubią twoje włosy?
Zdecydowanie moim włosom nie służy duża porcja protein. Używam ich tylko raz na dwa tygodnie przed wcześniejszym naolejowaniem włosów.

Jakie masz problemy z włosami?
Moim najgorszym problemem jest plątanie się włosów. Są one długie a nigdy ich nie związuje gdy gdzieś wychodzę ponieważ źle się czuje w jakimkolwiek upięciu. Niestety przez to później trudno mi je rozczesać i zdarza mi się wyrwać kilka włosów. Drugim problemem są rozdwojone końcówki po nieudanym cieniowaniu, niestety są one w górnych partiach włosów dlatego na razie nie mogę nic z tym zrobić oprócz pojedynczego wycinania końcówek którego nie lubię. Moim trzecim i ostatnim problemem jest częste puszenie się końcówek niestety ta partia włosów jest nieco jaśniejsza po pozostałościach po farbowaniu i często potrzebują bardziej treściwych kosmetyków niż partie górne, dlatego też czasem się puszą lub są mało dociążone.

MÓJ OPIS

Jak długo jesteś włosomaniaczką?
Włosami interesuję się ponad rok, jednak świadoma pielęgnacja oraz znalezienie odpowiednich kosmetyków rozpoczęło się około pół roku temu.

Jaką masz porowatość włosów?
Z tego co obserwuję co raz częściej wynika, że moje włosy są średnioporowate, jednak zewnętrzna warstwa jest wysokoporowata i się puszy, co często psuje efekt wizualny moich włosów.

Jak wygląda codzienna pielęgnacja Twoich włosów?
Przez dłuższy czas używałam szamponu Alterra, Granat i aloes, jednak teraz zamieniłam go na szampon z olejem cedrowym, Planeta Organica. Przy każdym myciu używam maski do włosów oraz odżywki Timotei, drogocenne olejki. 

Co ile myjesz włosy?
Włosy zazwyczaj myję codziennie, czasem donoszę je 2 dni.

Czym czeszesz włosy?
Włosy czeszę Tangle Teezerem (posiadam wersję kompaktową z barankiem Shaun!!), jednak przymierzam się do kupna szczotki z włosiem dzika.

Jakie są Twoje ulubione kosmetyki?
  • Odżywki: Timotei, Drogocenne olejki
  • Maski: Alterra, Granat i aloes, aloesowa Natur Vital, Ziaja do włosów farbowanych, peelingująca Planeta Organica
  • Szampony: Alterra, Granat i aloes, Alterra z kofeiną i biotyną
  • Oleje: oliwka Bambino
  • Inne: serum do włosów Isana
Co lubią Twoje włosy?
Moje włosy bardzo lubią humektanty w kosmetykach oraz emolientowe maski, czy odżywki. Do masek często dodaję witaminę E, sok z aloesu, mąkę ryżową i ziemniaczaną.

Czego nie lubią Twoje włosy:
Bardzo nie lubią protein, unikam ich jak ognia. Dwa razy robiłam laminowanie i włosy były w zdecydowanie gorszym stanie. Maski z proteinami powodują, że włosy są szorstkie i suche.

Jakie masz problemy z włosami?
Moim największym problemem jest puszenie się zewnętrznej warstwy włosów. Przez to wyglądają źle i zostają zasłonięte moje fale. Czasem mam problem z wydobyciem skrętu, ale to głownie z powodu użycia kosmetyków, które nie za bardzo mi pasują.

A oto nasz baner :)



2 komentarze:

  1. Owocnej współpracy nam życzę haha :D i powodzenia :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak już pisałam u Kingi na blogu serdecznie gratuluje współpracy i świetnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń