Strony

20150222

Niedziela dla włosów (2) - Serical Placenta, Timotei Drogocenne olejki

Cześć :)
Zawsze po zakupach mam tak, że muszę jak najszybciej wypróbować nowo nabyte produkty.
Dlatego w tej niedzieli dla włosów pojawiły się te, zakupione wczoraj.
A teraz po kolei, co dzisiaj zrobiłam:

  • nałożyłam na 15 minut pod czepek maskę Serical Placenta połączoną z łyżką oleju Alterra, Migdał i papaja i łyżką soku z aloesu
  • skórę głowy umyłam szamponem Alterra z kofeiną
  • na całe włosy nałożyłam odżywkę Timotei, Drogocenne olejki i po około 2 minutach ją spłukałam
  • zrobiłam płukankę z sokiem z cytryny
  • w lekko wilgotne włosy wgniotłam Balsam z mlekiem i miodem z Joanny
  • końcówki zabezpieczyłam serum z Isany
W sumie wyszło na bogato, ale moje włosy lubią, gdy traktuję je różnorodnymi produktami.



Włosy są bardzo miękkie i miłe w dotyku, bardzo łatwo się rozczesywały. Zrobiły się lekkie fale, chociaż mam nadzieję, że z  czasem moje włosy zaczną się falować o wiele mocniej jak kiedyś.
Ogólnie Niedzielę dla włosów uważam za udaną.

Pozdrawiam, Marta.



5 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy :) Szkoda ze ja nie mam czasu zrobić NDW :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna niedziela dla włosów i ładne włoski :) Ta gęstość jest niesamowita
    Odżywka Drogocenne olejki chodzi za mną od jakiegoś czasu i kiedyś na pewno jej spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci się ogólnie sprawdza płukanka z sokiem z cytryny? Ja rozważam cytrynową wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płukanka bardzo dobrze, włosy po niej są gładsze i bardziej błyszczą. Z wcierką bym nie ryzykowała, bo by mi zrobiła masakrę ze skalpem. U mnie to naprawdę cud, że teraz nic się nie dzieje, bo od większości szamponów miałam strasznie suchy skalp.

      Usuń