Strony

20150426

Niedziela dla włosów (9) - Marion - Maska ożywiająca kolor, włosy czerwone.

Hej :)
Dzisiejsza Niedziela dla Włosów jest mało skomplikowana. Od jakiegoś czasu poszukiwałam tej maski i w końcu udało mi się ją znaleźć tam, gdzie nie podejrzewałam nawet, że będzie :)
W przyszłym tygodniu planuję ponowne hennowanie, ponieważ moje włosy są już dosyć wypłowiałe i totalnie rude. Postanowiłam spróbować tej maski z czystej ciekawości, choć sama nie wierzę w jej magiczne działanie. Jak wyglądała moja niedziela?

  • Umyłam włosy szamponem Alterra, Granat i aloes
  • Nałożyłam na 15 minut maskę z Mariona
  • Spłukałam i nałożyłam odżywkę Garnier Oil Repair 3
  • Końcówki zabezpieczyłam serum z Isany
W sumie to muszę Wam powiedzieć, że jestem już na tym etapie, na którym, nie muszę włosów ugniatać, żeby były ładnie pofalowane. Oczywiście zdarzą się pojedyncze sytuacje, że moje włosy nie wiadomo z jakich przyczyn się rozprostują, jak to było tydzień temu, ale są to jakieś wyjątkowe sytuacje. Niedługo mam zamiar wypróbować nakręcenie ich na wałki, żeby uzyskać grube i piękne fale. No ale teraz moja opinia o zastosowanej masce. W sumie nie zauważyłam wielkiego napigmentowania na zdjęciach, ale patrzyłam później przy świetle dziennym w lustrze i włosy błyszczały na czerwono. Dość ładnie to wygląda. Końcówki złapały już mniej. Zrobiłam zdjęcie w idealnym nasłonecznieniu i wyszły zupełnie czerwone, nie wiem jakim cudem, bo takie nie są, chociaż wygląda to świetnie. Jeśli chodzi o działanie pielęgnacyjne, to maska spisała się bardzo dobrze, włosy łatwo się rozczesywały, były miękkie i gładkie.





Pozdrawiam, Marta

7 komentarzy:

  1. jakie włosiska śliczne! podoba mi się skręt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście spora różnica w kolorach :D Świetnie wyglądają na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie na dobre im ta maska wyszła ;) Super!

    OdpowiedzUsuń