Strony

20150322

Niedziela dla włosów (6) - Maska Gloria ze skrobią ziemniaczaną (Co dwie głowy, to nie jedna)

Cześć :)
Dzisiejsza NdW jest pierwszym elementem współpracy z Kingą.
Postanowiłyśmy sprawdzić jaki efekt na naszych włosach da maska Gloria ze skrobią ziemniaczaną.
A teraz po kolei co zrobiłam z włosami:

  • Umyłam je szamponem z olejem  cedrowym Planeta Organica
  • Nałożyłam maskę(2 łyżki maski i 1 łyżeczka skrobi), wgniotłam ją we włosy, a później pozostawiłam na ok.10 minut
  • Włosy lekko ugniotłam
  • Na końcówki nałożyłam serum Isany
Włosy były bardzo sprężyste i miękkie, łatwiej też było wydobyć skręt, ponieważ nie musiałam do tego używać żadnego specyfiku. Włosy również ładnie się błyszczą, a zewnętrzna warstwa nie jest tak bardzo spuszona, chociaż idealnie też nie jest.



A tutaj możecie przeczytać o tym, jak spisała się Gloria u Kingi :)
Jej włosy pięknie wygładzone i gładkie! Idealna tafla :D

Pozdrawiam, Marta.


8 komentarzy:

  1. Dobry pomysł był z tą mieszanką Glorii ze skrobią. Wcześniej bym nie użyła jej bo jakoś źle wpływała kiedyś na moje włosy :P Teraz jest świetnie. A Twoje włosy równie pięknie wyglądają i fajnie się pofalowały :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie gęste <3
    Ładnie Twój kolor wygląda po hennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję Glorię ale nigdy z niczym jej nie łączyłam ;)
    Wspaniałe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne włosy !!! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne włosy !!! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna burza loków ! to coś co włosomaniaczki kochają najbardziej :D pozdrawiam ^,^

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacie kręcę jakie piękne długie włosy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń