Strony

20160602

Powrót do blogosfery i zmiany

Witajcie!
Jak pewnie zauważyłyście, dosyć długo mnie nie było. Wybaczcie, że nie napisałam nic przez ten czas. Przygotowania do matury i końcówka roku szkolnego bardzo mnie przytłoczyły. Codziennie byłam zmęczona, dużo czasu spędzałam w łóżku, tak też się uczyłam. Wolne chwile spędziłam na makijażu i w tym kierunku zaczęłam się rozwijać. Jeszcze kilka miesięcy temu czułam się niepewnie myśląc o końcu liceum i tym, co miałabym dalej robić. Teraz matura już napisana, zaczerpnęłam powietrza i mam o wiele więcej energii :).
 W świat makijażu wpadłam po uszy, kiedy patrzę na tych kilka postów z 'mejkapem' dodanych tutaj, to chce mi się śmiać jak niewielkie były umiejętności. Teraz jest dużo lepiej i mam nadzieję, że moje makijaże się Wam spodobają. 
Wczoraj byłam u fryzjera i skróciłam włosy - dosyć porządnie. Jeszcze dawno temu były one rozjaśniane, więc jakaś część nosiła ślady. Postanowiłam ściąć wszystko, co płowiało do marchewkowej rudości, która jak teraz patrzę na zdjęcia, kompletnie mi nie pasowała. 
Podrzucam Wam zdjęcie z dzisiaj i zabieram się za jakiegoś ciekawszego posta :)

Pozdrawiam, Marta.

4 komentarze: