Strony

20160208

TOP 5 ZA 5, czyli co warto kupić i nie uszczuplić portfela

Hej :)
Dzisiaj miały być dwa posty, ale wyszłam do sklepu i złapał mnie deszcz, więc efektów niedzieli nie ma co podziwiać :P 
Osobiście uważam, że na większości kosmetyków nie ma co oszczędzać, ale jestem bardzo szczęśliwa, a raczej mój portfel, kiedy mogę kupić coś dobrej jakości i za przystępną cenę.


  • Cień Freedom Makeup nr 212. Przepiękne odcienie zieleni, niebieskiego, opalizujące na brąz.Konsystencja zbita, ale kremowa, przez co już niewielka ilość daje świetny efekt. Polecam nakładać palcem i wprasowywać w powiekę. Aktualnie w promocji za 3.20 zł tutaj, regularnie 5 zł.

  • Szminka Freedom Makeup w kolorze Adorn. Odcień to coś pomiędzy bordo, a ciemnym różem. Na ustach pozostawia lekko błyszczące wykończenie. Jest bardzo kremowa i trzyma się około 5 godzin. Ja akurat posiadam tylko tą szminkę, ale różne typy urody mogą być zadowolone z innych kolorów, bo jest ich wiele :) Można kupić tutaj, cena 4,99 zł.

Tutaj na usta nałożyłam jeszcze błyszczyk wiśniowy Korres, ale dobrze widać kolor.
  • Gumka Invisibobble. Jej nie muszę nikomu przedstawiać, albo się je kocha, albo nienawidzi. Tak samo jak z Tangle Teezer'em. Ja osobiście polecam ją posiadaczkom falowanych włosów. Cena pojedynczej sztuki to ok. 5 zł, tutaj za 4,90 zł.
  • Kąpiel Agafii - maseczki do twarzy, szampony, maski. Jednorazowy wydatek niewielki, a składy są ładne i działanie również. Ja posiadam  do twarzy i po kilku użyciach jestem zadowolona. Teraz kupuję również szampon. Dziewczyny uczulone na Cocomidopropyl betaine, zwróćcie uwagę na nie, bo ja byłam wielce zdziwiona, że te w saszetkach jej nie zawierają :) Cena to od około 5-6 zł, niektóre są droższe, ale nie jest to wysoka cena.
  • Biosilk - serum silikonowe z olejem z marakui. Większość produktów tego typu działa podobnie, ja bardzo lubię to za zapach. Jestem fanką kosmetyków pachnących owocami, więc to coś idealnego dla mnie. Bez promocji kosztuje chyba 4,99 zł, można je kupić w Biedronce, a aktualnie jest na nie promocja. Moje się już kończy, więc zapas zostanie uzupełniony :)
To już wszystkie propozycje jakie dla Was przygotowałam, ale nie ostatni taki post. Jeśli macie jakieś niedrogie perełki, to piszcie w komentarzach. 
Pozdrawiam, Marta.


14 komentarzy:

  1. O marce Freedom nie słyszałam, a i cienie i szminka wyglądają fajnie;) A odcień szminki który masz na ustach jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest zdecydowanie warta uwagi :)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy nic z Freedom ale ciekawie wygląda szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich kosmetyki można dostać w Pepco, więc z dostępnością nie jest źle :)

      Usuń
  3. Cień nr 212 wyglada super! Słyszałam, że marka Freedom dostępna jest też w Pepco, może uda mi się trafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z tego co widziałam, to tego cienia nie ma w Pepco i tam jest uszczuplona oferta :(

      Usuń
  4. Cień nr 212 wyglada super! Słyszałam, że marka Freedom dostępna jest też w Pepco, może uda mi się trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Agafii, a ta pomadka wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie będę testować szampon Agafii, jestem bardzo podekscytowana :D

      Usuń
  6. Freedom Makeup też niedawno odkryłam i skusiłam się na cienie i pomadki -faktycznie super :) Ja ze swojej strony w tym pułapie cenowym polecam także pomadki z Makeup Revolution :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi one nie przypadły do gustu niestety :(

      Usuń