Strony

20160209

Syrenie oko i usta nude, czyli makijaż z użyciem cieni Makeup Geek

Hej :)
Dzisiaj przyszły do mnie wymarzone cienie i postanowiłam się nimi troszkę pobawić.
Mam ogromną słabość do błękitów i zieleni, każdy odcień jest dla mnie inny i piękny.

Zapraszam do obejrzenia efektów:








Użyte produkty:

  • Loreal Paris - podkład True Match 1.N
  • Wibo - Fixing powder
  • Astor - Perfect Stay Concealer 001
  • Makeup Revolution - Róż i rozświetlacz z palety Sugar&Spice
  • Kobo - bronzer Sahara Sand
  • Inglot - Brow Liner Gel nr 16
  • Too Faced - Paleta Chocolate Bar: White Chocolate, Milk Chocolate
  • Makeup Geek - cienie: Shark Bait, Mermaid, Nautica
  • Rimmel - czarny eyeliner Scandaleyes
  • Chanel - tusz do rzęs Sublime de chanel 
  • Golden Rose - konturówka Dream Lips 501 i 518
Jeśli się podoba to proszę o kliknięcie serduszka tutaj :)

Pozdrawiam, Marta


5 komentarzy:

  1. Piękny ten turkusowy kolor, kiedyś szukałam cienia w podobnym kolorze, ale nie mogłam nigdzie znaleźć, chyba były wtedy niemodne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest zdecydowanie ogromny wybór odcieni jak i faktur :)

      Usuń
  2. Piękne te cienie :) Kojarzą się wybitnie z oceanem..

    OdpowiedzUsuń