Strony

20160105

Gwiezdny błysk, czyli trochę zabawy makijażem.

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was post makijażowy. Kilka dni temu postanowiłam pobawić się troszkę kolorami i wyszło mi coś, czego nie jestem w stanie jakoś jednoznacznie nazwać. 
Moje makijaże publikuję zawsze na Instagramie - KLIK
Możecie mnie też znaleźć na Facebook'u - KLIK




Użyte produkty:
  • Loreal Paris -  True Match 1.N
  • Wibo - Fixing Powder
  • Makeup Revolution - Róż i rozświetlacz z palety Sugar&Spice 
  • Kobo - bronzer Sahara Sand
  • InglotBrow Liner Gel nr 16
  • Astor - Korektor Perfect Stay 001
  • Golden Rose - Dream Lips Lipliner nr 512
  • Chanel - Sublime de Chanel mascara
  • Too Faced - Chocolate Bar Palette, White Chocolate, Milk Chocolate, Candied Violet
  • Sephora - Eyeliner Seahorse
  • Stila Cosmetics -  Magnificent Metals Eyeliner - Metallic black tanzanite
  • Devinah Cosmetics -  cień Midnight 


Jak Wam się podoba taki makijaż?

9 komentarzy:

  1. Bardzo piekny makijaz oka! Niestety na moich tlustych powiekach taki makijaz zbyt dlugo sie nie utrzyma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też są dosyć tłuste, ale nakładam na nie korektor z Astora, makijaż trzyma się cały dzień z lepszej jakości produktami :)

      Usuń
  2. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy, taki karnawałowy :) Szkoda, że ja w mocniejszym makijażu wyglądam dziwnie (zupełnie nie pasuje do mojej urody).

    OdpowiedzUsuń