Strony

20160129

2016 WISHLIST, czyli makijażowa chciejlista na ten rok

Cześć :)
Dawno nic nie pisałam, ale ten czas leci jak szalony. Właśnie zaczynam ferie, a w tym tygodniu leczyłam przeziębienie. W poniedziałek jadę do Kołobrzegu, ale postaram się coś tutaj naskrobać. Na Instagramie oczywiście pojawią się zdjęcia makijaży :)
W tym roku postanowiłam zrobić listę zakupów, której mam zamiar się trzymać, bo denerwuje mnie, gdy czasem wpadnę do Rossmanna, czy Natury i wydam 30-40zł na produkty, które tak naprawdę nie są tego warte.


  • Kat Von D Beauty - Lock-It-Foundation 





Zdjęcie pochodzi stąd (klik)

  • Kat Von D Beauty - Everlasting Liquid Lipstick 
Jest tyle pięknych kolorów, że nie będę wiedziała na jaki się zdecydować.
Zdjęcie pochodzi stąd (klik)
  • Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomade
Zdjęcie pochodzi stąd (klik)

Aktualnie używam tej z Inglota, ale oryginał kusi. 


  • Makeup Geek - cienie, zarówno foliowe jak i matowe




Zdjęcie pochodzi stąd (klik)


  • Tweezerman - Mini Slant Tweezer



  • Morphe Brushes - 35D Palette, czyli paleta pięknych, ciemnych odcieni


  • Morphe Brushes - 35S Palette


Zdjęcia pochodzą stąd (klik)
  • L.A Girl Usa - kredki do ust
Zdjęcie pochodzi stąd (klik)

  • Golden Rose - Dream Lips Lipliner, posiadam 3 i mam zamiar powiększyć moją kolekcję.

Zdjęcie pochodzi stąd (klik)


  • Jeffree Star - Velour Liquid Lipstick w kolorze Abused



  • Colourpop-Ultra Matte Lip w kolorze Guess


Zdjęcie pochodzi stąd (klik)

  • Lime Crime - Velvetines Limited Trio

Zdjęcie pochodzi stąd (klik)

To już wszystkie produkty, które chciałabym zakupić w tym roku. Znając życie coś innego też wpadnie. 
A Wy macie zrobione listy zakupowe na ten rok? 

7 komentarzy:

  1. podkład Kat Von D też bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie Makeup Geek też mi się marzą ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie Makeup Geek są rewelacyjne, sama chętnie przygarnęłabym wszystkie :D konturówki Golden Rose również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladaja te paletki zwlaszcza ta kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tu wspaniałości :D moja lista zachcianek, szczególnie kosmetycznych rośnie w zastraszającym tempie, muszę trochę przystopować. U mnie na pierwszym miejscu jest zestaw do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń