Strony

20151111

Cut crease - makijaż inspirowany w odcieniach fioletu

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was post, którego dawno nie było.
Poszalałam na promocjach w Drogerii Natura i Rossmannie, więc była ekscytacja. Z tego wszystkiego wyszło coś, co można nazwać moją własną interpretacją cut crease. Makijaż ostatnio bardzo popularny, na Instagramie jestem zasypana jego zdjęciami. Chociaż zastanawiam się, czy mojego nie można zaliczyć do makijażu lekko graficznego. Może ktoś, kto siedzi dłużej w świecie make-up'u się wypowie?
Rozdziewiczyłam pędzelek do kresek z Sigmy oraz mój pierwszy eyeliner żelowy. Wybór padł na Rimmel.

Użyte produkty:
Too Faced - Better than sex mascara
Rimmel - Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner



Inglot - pomada do brwi nr 16
My secret - cielista kredka do oczu


Revlon - podkład Colorstay nr 110
Freedom Makeup - róż w odcieniu True Loved


 Kobo - cienie do powiek nr 209, 149, 118


Kobo - (nie)matowy błyszczyk nr 408
Lovely - konturówka nr 1


A teraz w kolejności:
  • Na całą twarz nałożyłam podkład, za pomocą gąbeczki z Real Techniques.
  • Brwi podkreśliłam pomadą.
  • Ponad załamanie powieki nałożyłam oliwkowy cień i roztarłam go do góry.
  • Zaaplikowałam na całą powiekę fioletowy cień za pomocą palca, gdyż jest on dosyć miękki i pędzel nie nabiera dobrze koloru. Następnie delikatnie go roztarłam, by razem z oliwkowym się przechodziły.
  • Zewnętrzny kącik oraz dolną powiekę podkreśliłam liliowym cieniem.
  • Najpierw narysowałam górną kreskę eyelinerem, a następnie dolną.
  • Pomiędzy ich zakończenia nałożyłam jeszcze odrobinę liliowego cienia.
  • Linię wodną pomalowałam cielistą kredką
  • Wytuszowałam rzęsy.
  • Na policzki zaaplikowałam róż.
  • Usta pokryłam konturówką, a później błyszczykiem.




8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy makijaż, naprawdę robi ogromnie wrażenie ;) Taki tajemniczy i imponujący ;) ps. masz piękne długie rzęsy ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt :) I masz śliczne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fiolety! Bardzo fajne prezentuje się ten make-up, zwłasza ta kreska dolnej powiece:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń