Strony

20151016

Zapuszczamy się na jesień!

Hej :)
Siedzę sobie w domu z zapaleniem ucha i pomyślałam, że w sumie wypadałoby coś napisać.
Jakiś czas temu postanowiłam wziąć udział w akcji zapuszczania włosów u Włosy na emigracji :)
No i tak męczyłam mojego chłopaka, że w końcu zgodził się również zapisać, bo wspomagacze porostu od jakiegoś czasu już stosuje. Ja jestem na to zbyt leniwa :P

Akcja trwa od początku września, przez 3 miesiące. Ja zaczęłam jakoś w okolicy 7-8.




Suplement: Biotebal 2x dziennie
Długość włosów: 60cm(od linii czoła)
Grubość kucyka: 9-9,5cm





 No i drugi uczestnik akcji - zaczął wcześniej, ale 19 września dorzucił Humavit
Suplement: Humavit 4x dziennie
Maska: Drożdżowa Babci Agafii, co kilka dni
Wcierka: Jantar, codziennie
Długość włosów: 64cm(od linii czoła)
Grubość kucyka: 7cm

Na początku listopada powinna pojawić się aktualizacja z 1,5 miesiąca
Pozdrawiam :)

PS. Szykuję jakiś konkurs, co chcielibyście wygrać?

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że zapuszczacie się razem :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zapalenie ucha polecam kawałeczek czosnku opatulić watą i ścisnąć, żeby puścił sok, no i wsadzić do ucha - na następny dzień powinnaś już się cieszyć zdrowym uchem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Objetosci tylko pozazdroscic Kochana :)! Czekam na Wasza wspolna relacje i 3mam mocno kciuki, zeby udalo sie osiagnac swietny przyrost :*!

    OdpowiedzUsuń