Strony

20150812

Zielono mi - Smashbox, Golden Rose, FM Group

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was makijaż z użyciem dwóch nowości z wczorajszego posta :)
Pogoda jest w miarę, nie tak upalnie jak w poprzednich dniach, więc mogę bez obawy, że wszystko spłynie nałożyć makijaż.
Teraz krok po kroku:


  • Na powiekę nałożyłam podkład, jako bazę pod makijaż oczu.
  • Pod łuk brwiowy zaaplikowałam puder bambusowy, żeby uzyskać mat w tym miejscu.
  • Na całą powiekę nałożyłam zielony cień.
  • W załamanie powieki i zewnętrzny kącik zaaplikowałam brązowy cień z drobinkami i całość roztarłam.
  • Wewnętrzny kącik rozświetliłam jasnym, metalicznym, srebrno-zielonym cieniem.
Na zdjęciu rzęsy bez niczego :)

  • Na dolnej powiece zrobiłam kreskę zielonym cieniem użytym na mokro, by zwiększyć jego intensywność.
  • Narysowałam kreskę eyelinerem oraz wytuszowałam rzęsy.








  • Na całą twarz zaaplikowałam podkład.
  • Kości policzkowe musnęłam różem
  • Twarz przypudrowałam delikatnie pudrem bambusowym.
  • Usta pomalowałam matową szminką.




Użyte produkty:
  • Paleta Zoeva Mixed Metals - cień Platinum i Rusty Steel


  • Cień Smashbox w kolorze Lagoon
  • Eyeliner FM Group.
  • Tusz do rzęs FM Group Lash Expert Mascara
  • Podkład Revlon Colorstay Ivory do cery normalnej i suchej
  • Róż FM Group w kolorze Coral.
  • Puder bambusowy FM Group
  • Szminka Golden Rose Velvet Matte kolor 02
I jak Wam się podoba taki makijaż?

Ja uciekam się pakować, bo jutro jadę do Gdańska :)

4 komentarze:

  1. Makijaż jak zawsze super :) Strasznie mi się podoba sposób w jaki nakładasz cienie w zewnętrznym kąciku i załamaniu, świetny kształt. Szkoda, że ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż ;) ja poszalałabym jeszcze z mocniejszym konturowaniem ;) ale kto co lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta paletka z cieniami :) bardzo estetycznie wykonany makijaż, wiele dziewczyn robi sobie make up na transwestytę, ale u Ciebie wszystko jest zrównoważone i dopasowane :) czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten zielony cień - ostatnio uwielbiam takie kolory. Zresztą cała paleta prezentuje się niezwykle. Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń