Strony

20150811

Nowości makijażowe - Smashbox, Golden Rose

Cześć :)
W ostatnich dniach kupiłam trzy naprawdę fajne i przydatne produkty do makijażu.




1. Konturówka Golden Rose w kolorze 522. Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do jej kupna. Nie wiedziałam tylko jaką, a miała pasować do szminki Golden Rose Velvet Matte w kolorze 23. Nie chciało mi się nosić jej ze sobą w torebce w takie upały. Poszłam więc do Golden Rose, maznęłam sobie rękę tą szminką i dobrałam najbliższą kolorem konturówkę.

2. Golden Rose Velvet Matte Lipstick kolor 02 - śliczny, delikatny różowy kolor, w sam raz do mocniejszego makijażu oka, który ja lubię najbardziej. Mam ją na sobie na zdjęciu z ostatniej Niedzieli dla włosów :)





3. Cień Smashbox w odcieniu Lagoon.
Zakochałam się w tym kolorze od pierwszego wejrzenia! Jutro na bank użyję go do makijażu. Jeszcze nie wiem co to będzie, ale jestem bardzo podekscytowana. Jest to cudowny zielony cień z drobinkami, lekko opalizujący na brąz. Bardzo podobny do cienia z Make Up For Ever w odcieniu Peacock. Jeśli jesteście fankami wszelkich zieleni na oczach, to koniecznie musicie go zobaczyć i najlepiej dotknąć w Sephorze. Jednak tamten kosztuje ok. 120 zł. A ten ze Smashboxa jest bardzo, bardzo podobny. A więcej o nim powiem jutro, po zrobieniu makijażu.
Upolowałyście ostatnio coś ciekawego?
A może macie jakieś cienie do oczu, w których jesteście zakochane na zabój?

3 komentarze:

  1. cień mnie oczarował! Piękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka super ;) bardzo naturalnie wygląda ;) lubię ogółem produkty z GR ;) a co do cienia, to mi się nie podoba, ale wydaje mi się, że kolor może być na zdjęciu troszkę przekłamany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pomadka, muszę wypróbować coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń