Strony

20150804

Moja kosmetyczka - produkty do ust

Hej :)
Dzisiaj pierwszy post, o kosmetykach do makijażu. Troszkę się do niego zbierałam, bo w sumie nie wiedziałam od czego zacząć.
Bardzo lubię szminki i pomadki, ciężko mi przeżyć jeden dzień bez niczego na ustach.
Jeśli chodzi o ochronę i pielęgnację ust to najczęściej używam Eosa lub masła shea z Organique.
Ostatnio nie kupowałam nic kolorowego do ust, ponieważ nic nie przykuło mojej uwagi na tyle, bym zechciała otworzyć portfel. Staram się kupować mało produktów, ale dobrej jakości, chociaż jak wiadomo, nie zawsze się to udaje.
W swojej 'kolekcji' posiadam różne marki, od naprawdę tanich, do trochę droższych, ale nie oceniam szminki przez pryzmat ceny.

Pielęgnacja:

  • Eos Medicated Tangerine - recenzja klik
  • Masło shea Organique - zapach Truskawka i guawa


Makijaż: 



  1. Pomadka do ust Sephora Rouge - odcień R19, którego już nie ma w ofercie, ale pewnie skuszę się za jakiś czas na inny kolor. Szminka jest bardzo trwała i kremowa, nie wysusza ust.
  2. Szminka Shiseido Shimmering Rouge - kolor RD601 Golden Dragon, chyba najlepsza jaką kiedykolwiek miałam, ale na co dzień średnio mi pasuje, chociaż może się przełamię. Aktualnie w Douglasie jest promocja na też fajny kolor 
  3. Golden Rose Velvet Matte Lipstick - kolor 23, użyłam jej raz, bo często miałam suche usta, a teraz jak jest gorąco, to nie mam ochoty na ciemne kolory, które bardzo mi się podobają :(
  4. NYC Błyszczyk w kredce - kolor 050, ładny, delikatny kolor, ale chyba nie dla mnie, bo wyglądam w nim jak trup,
  5. NYC Applelicious, nabłyszczająca pomadka - kolor Blueberry Pie 357, daje delikatny kolor, przy okazji nawilża i pięknie pachnie.
  6. Bell Pomadka do ust UK Lipstick Classic - kolor 103, bardzo lubię ten kolor, a dodatkowo pomadka fajnie nawilża usta.(zdjęcie się zjadło i dodam jutro)
  7. Miss Sporty Perfect Color Lipstick - kolor 174 Seduction, pomadka o dosyć słabej pigmentacji, bardziej wygląda na ustach jak błyszczyk, ale plus za to, że nie wysusza ust.
  8. Maxfactor Colour Elixir Lipstick - kolor 711 Midnight Mauve, jedna z moich ulubionych, kolor nie jest bardzo ostry, ale delikatnie różowy, suche skórki nie są przy niej widoczne
  9. Maybelline Color Sensational - kolor 250 Mystic Mauve - bardzo kremowa, natłuszczająca, kolor jest moim ulubionym, bo wpada lekko w fiolet, róż, a jednocześnie żaden z nich nie przeważa, odcień jest delikatnie brudny.

Tutaj swatche wszystkich szminek na ręku.

To już wszystkie moje produkty, których używam do ust. Obecnie nie mam żadnej kredki, ale w niedługim czasie moja kolekcja kosmetyków się troszkę powiększy.
Mam jeszcze drobną prośbę do Was. Jakie sklepy z kosmetykami i do makijażu i do pielęgnacji włosów warto odwiedzić w Gdańsku? W przyszłym tygodniu się tam wybieram i chciałabym upolować coś, czego nie dostanę w moim Szczecinie :)

Pozdrawiam, Marta.





8 komentarzy:

  1. kolor nr 8! jest świetny i bardzo podobny do kredki essence, której odpowiednika szukam właśnie w szmince, muszę koniecznie sprawdzić, bo już straciłam nadzieję na znalezienie dublera ;) sama nie używałam kredek do ust, ale jak kupiłam pierwsze właśnie z essence ( bo są śmiesznie tanie) to się zakochałam i nie wiem czy kiedykolwiek będę malować usta na odważniejsze kolory właśnie bez tej zabezpieczającej kredkowej obwódki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 wygląda świetnie, uwielbiam pomadki w kolorze ciemnego różu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kolekcja, ja w swoich zbiorach mam niestety dużo niewypałów. Bardzo podobają mi się kolory 3 i 6 :) uwielbiam takie ciemne odcienie. Planuję kupić szminkę ciemnofioletową lub burgundową, ale nie mam pojęcia jaką markę wybrać i czy będzie to dobrze wyglądać na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym kupiła jakąś z Golden Rose. Wydatek niewielki, więc w razie czego nie będzie straty jak będzie źle wyglądać :)

      Usuń
    2. Sprawdziłam ofertę na stronie Golden Rose i już spodobało mi się kilka kolorów tylko nie mam pojęcia, gdzie można kupić ich produkty w moim mieście :/

      Usuń
    3. Często w galeriach / marketach mają stoiska. Zerknij tu http://goldenrose.pl/sklepy :)

      Usuń
  4. Sporo tego, widzę, że królują raczej ciemne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń