Strony

20150726

Makeup Revolution Pure Pigments - makijaż

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was kolejny makijażowy post.
W tamtym tygodniu bardzo mnie korciło, żeby kupić coś, co nada oku błysk.
Takim oto trafem zakupiłam na ezebra.pl 2 pigmenty z MUR i pomadkę do ust w kredce z NYC. Pokażę je tylko w kompletnym już makijażu, a ich recenzję i dokładne kolory później, bo mam zamiar zakupić ich więcej.
Postanowiłam wymyślić jakiś z użyciem dwóch pigmentów, gdyż nie mogłam się powstrzymać i użyć tylko jednego.
Pierwszy z nich to kolor Indirect, czyli beżowo-brązowy z lekko różową poświatą.
Drugi, Starless jest szaro-czarny z drobinkami.







A teraz makijaż krok po kroku:
  • Na powieki nałożyłam podkład.
  • Zmatowiłam pod łukiem brwiowym i nad załamaniem powieki pudrem bambusowym.
  • Na powiekę zaaplikowałam cień Warm Silver.
  • Część powieki przy wewnętrznym kąciku pokryłam pigmentem Indirect.
  • Załamanie powieki podkreśliłam cieniem Alloy i rozblendowałam go by utworzyć lekki kształt kociego oka.
  • Po skończeniu pracy z cieniem, na drugą część powieki zaaplikowałam pigment Starless, delikatnie go rozprowadziłam mniej więcej do połowy oka.
  • Dolną linię rzęs rozświetliłam jasnym pigmentem.
  • Zrobiłam kreskę czarnym eyelinerem.
  • Wytuszowałam rzęsy tuszem.
  • Na twarz zaaplikowałam podkład.
  • Kości policzkowe podkreśliłam brzoskwiniowym różem, a wcześniej delikatnie ciemniejszym pudrem.
  • Twarz przypudrowałam pudrem bambusowym.
  • Na usta nałożyłam szminkę.
Użyte produkty:
  1. Podkład Revlon Colorstay 110 do cery suchej.
  2. Puder bambusowy FM Group.
  3. Paleta Zoeva Mixed Metals.
  4. Pigmenty Indirect i Starless MUR.
  5. Czarny Eyeliner FM Group.
  6. Tusz do rzęs Lash Expert Mascara z FM Group (niedługo post całkowicie o nim).
  7. Róż mineralny Coral z FM Group.
  8. Puder z Mary Kay - niestety nie wiem jaki odcień.
  9. Szminka Maybelline Color Sensational nr 250 - Mystic Mauve

Jak Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ;) kolor szminki to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż, bardzo Ci pasują takie kolory! ;) a ta szminka ma bajeczny kolor przyjrzę się jej sama i może też kupię :P
    jak z trwałością tych pigmentów? spotkałam się gdzieś z opinią że nie są trwałe i lubią się osypywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że byłam na imprezie i było gorąco i nic się nie rozmazało, nie osypało itd. Jak wróciłam do domu, to było tak samo jak przed wyjściem :)

      Usuń
    2. czyli są ok ;) dorzucę w takim razie chyba ten jasny do kolejnego zamówienia ^^

      Usuń
  3. Makijaż super ;) a przykleiłaś te pigmenty na bazę czy jak? planuję zakup przy najbliższej okazji ;) aha no i jak z trwałością podczas noszenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam, bazy nie mam, nakładam tylko podkład na powiekę. Nałożyłam najpierw delikatny cień, a później na niego pigmenty :)

      Usuń