Strony

20150601

Rozdanie z okazji Dnia Dziecka!

Witajcie!

Dzisiaj razem z Kingą mamy dla Was rozdanie z okazji Dnia Dziecka. Mimo, że większość z nas jest już dorosłych, to każdy ma w sobie coś z dziecka. A co najbardziej nas cieszy? Konkursy i prezenty. Nasz konkurs jest bardzo prosty, a oto zasady:

1. Być obserwatorem bloga Merthiaella oraz Włosyagnikxo.

2. Zostawić komentarz pod tym postem z mailem, imieniem oraz nazwiskiem.

Do wygrania są ulubione odżywki moje i Kingi, czyli Timotei, Drogocenne olejki.
Zostaną wylosowane 2 osoby, jedna przeze mnie i druga przez Kingę, obie dostaną jedną odżywkę.



Rozdanie trwa do 15 czerwca, do północy. Minimalna ilość chętnych, to 5 osób. Inaczej rozdanie nie odbędze się.
Serdecznie zapraszamy do udziału!

18 komentarzy:

  1. Justyna Heydebreck
    frrogy1221@gmail.com
    Oba blogi polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula Stadnik
    Paulastadnikblog@gmail.com
    Polubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika Żółtowska
    zoltowskaweronika@wp.pl
    Dwa blogi zaobserwowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Piórkowska
    magdalena.piorko000@gmail.com
    Zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja mam zapasy na lata, więc nie biorę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia:) mam te odżywki i je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominika Ostasz :)
    cukrowa.ksiezniczka@gmail.com

    Ps: Marto masz przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubione!
    W ogóle pierwszy raz tu jestem i bardzo dobrze,że tu trafiłam! Oba blogi na plus:)

    Joanna Francke
    joanna.francke@wp.pl

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkim startującym :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia Woźniak
    gosiawozniak1998@interia.eu
    Oba zaobserwowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksandra Grzyb olenska98@wp.pl pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulina Wieczorek
    SummertimeSadness000@gmail.com
    uuu byłby świetny prezent na urodziny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi obserwuję jako Arwena (fani LOTR i hobbita- łączmy się )

      Usuń
  13. Monika Żmudka
    monia348@interia.eu
    Obserwuję oba blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka Jakubiak
    gadzina.podla@gmail.com
    Twój blog dodany do obserwowanych, a Włosyagnikxo obserwowałam już wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń