Strony

20150214

Intensywna pielęgnacja - Laminowanie żelatyną

Cześć  :)
W weekend mam zawsze więcej czasu na zajęcie się włosami. Dlatego też staram się wtedy robić coś bardziej wyjątkowego niż w ciągu tygodnia.
Oto co zrobiłam dzisiaj:

  • naolejowałam włosy na całą noc oliwką Bambino,
  • umyłam skórę głowy szamponem Rainforest The Body Shop
  • włosy umyłam balsamem z aloesem Mrs. Potters
  • nałożyłam żelatynową mieszankę na ok. 40 minut pod czepek
Jak zrobiłam moją mieszankę? :
  • 1 stołowa łyżka żelatyny
  • 3 stołowe łyżki gorącej wody
  • 2 łyżki maski Alterra Granat i aloes
  • 2 krople soku z aloesu
  • kropla soku z cytryny
  • 2 pompki olejku Alterra - Limonka i oliwka
Niestety moja mieszanka była z początku za rzadka, co możecie zobaczyć tutaj, więc dołożyłam około łyżeczki skrobi ziemniaczanej.
Włosy po laminowaniu są miękkie i puszyste. Cieszę się, że udało mi się ich nie przeproteinować, bo czasem po masce zawierającej proteiny potrafią być bardzo wysuszone.







1 komentarz:

  1. Ale liczne włosy :) ja sobie kupiłam zabieg laminowania z Mariona :) wypróbuję go przy następnym myciu :D

    OdpowiedzUsuń